Ne uğraşlar verdim
Toyluk zamanımda,
Ne diller döktüm
Anlaşılmak uğruna.
Anlamak istemeyen anlamıyor, ne yapsan nafile
Anlaşılmak mı sanki tek gaye
Bağrışlar,kırılmalar ve öfke
Döküldü yapraklarım beyhude.
Ne zormuş kabullenmek
Varsın o da anlamasın, demek
Zamana bırakıp sabretmek
Anlaşılacağın günü beklemek
Yorma artık hislerini
Kabullen bazı şeylerin değişmezliğini
Bir zamanlar elzem olan anlaşılmak
Şimdi lakırtıdan ibaret değil mi?
Kayıt Tarihi : 17.04.2026 15:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!