Bir an için
Senin yerine geçebilseydim
Anlardım belki
Beni neden sevmediğini
Sen de benim kadar sevseydin
Sessizliğin dilini bilirdin belki
Kendi yokluğuna sarılmak
Gecelerde yalnız uyumak
Ne kadar zormuş anlardın belki
Bir gün yollarımız
Aynı yağmurda kesişse yeniden,
Yüreğimde yıllarca sakladığım
Meraklı gözlerden özenle kaçırdığım
O sessiz çığlığı görürdün belki
Bahtsız bir ömrü,
Tek bir “keşke”nin gölgesinde geçirmek
Ne ağırmış, anlardın belki.
Ya da hiçbir şey eskisi gibi olmazdı belki.
Kayıt Tarihi : 27.06.2026 18:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!