A: “Herkeste biseps vardır.”
B: “Hayır, herkeste triseps yoktur! ...”
B: “Bazıları, doğarken kolsuz da doğabilir.”
-
Biseps olayındaki anlamla,triseps olayındaki anlam hafif bir anlaşmazlık ortamı doğuruyor gibi gözüküyor ancak (belki de) bu karmaşanın “kolsuzluk” olayıyla bağdaştırılarak açıklanması duruma belli bir düzen getiriyor. Sonuç olarak, yapışık doğan ikizler veya kolsuz doğanlar hatta veya sonradan bacaksız (!) denilecek olan veletler :) hayatın kendisi anlamınca, (onlar da) çelişmiyor kendileriyle, fakat bazenleri insanlar tarafından doğaya aykırı olarak addedilebiliyor. Aklıma geldi. Çabuk anlatılması sebebiyle, ne kadar açıklayabildi bilmem
Yani, ilk iki dizedeki biseps triseps olayı belli bir karmaşa iken sanki, son dizedeki çolaklık ise daha bir karmaşaya götürüyor gibi. Fakat bu, kaotik ortamı durultacak gerçek bir gerçek.. v.s.
Bu, bu şekil açıkladığım ilk ve bu şekil açıklayacağım son diyaloğumsu :)
Akın AkçaKayıt Tarihi : 26.7.2005 02:59:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Akın Akça](https://www.antoloji.com/i/siir/2005/07/26/anlam-icinde-anlamda-gizem-perdesi-kaldirilisi-diyalogumsu-parcalamasi.jpg)
harikaydı:)))
teşekkürlerr
Çok sorgulayanları dosyalayıp, fişleyip imha etmek mi lazım yoksa!....
:)))))))))))
TÜM YORUMLAR (4)