Bir kez gördüm
Yüreğime aktı sırlı ANA sevgisi
Pamuk ellerini öpünce
Elleri ellerimi tutunca
Gül kokularını bulunca
Ten tenden ırak
Ruhum oracıkta
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir kez gördüm
Yüreğime aktı sırlı ANA sevgisi
Pamuk ellerini öpünce
Elleri ellerimi tutunca
Gül kokularını bulunca
Ten tenden ırak
Ruhum oracıkta
Hayat bulunca
Bir de Sevgiliye kavuşunca
Anaların Sultanı Anam
Dualarınıza muhtacım………
YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ ŞAİRE .ANNELER İÇİN NE YAZILSA AZDIR…TEBRİKLER
AHMET AKKOYUN
sular yurduydu anam
toprak,ruzgarlar,kara bulutlar haritasında bir nurdu anam...
kutlarım...
gül kokulu şiir...
en güzel diyar Anaların yüreği...
Sevgili Kardeşim : Hatice Güler
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Tebrik ediyor başarınızın daim olmasını diliyorum.
Hürmet ve sevgilerimi getirdim sayfanıza ... Lüften kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Tonton anaların ellerinden öperim.
TONTON'uma saygılarımı sunarım...
selamlar..
anneler hakları ödenmez sevgileri sevgimiz eksilmez duaları üstümüzden eksik olmasın..güzel dizelerdi.tebrikler.
saygılarımla
Allah kavuştursun...tebrikler
Tüm annelerin ellerinden öpmek gerek. Her ne şekilde yaşıyor ve yaşamak zorunda bırakılıyor olsalar bile.
Şiiri ve şaireyi kutluyorum.
Yüreği seninle ve hep iyiliğini istiyordur anacığın. Öperim özleyen yüreğinden ablam. Sevgilerimi yolluyorum.
Bir kez gördüm gönlüme aktı sevgisi
Yüreğime aktı sırlı ANA sevgisi
Pamuk ellerini öpünce
Elleri ellerimi tutunca
Gül kokularını bulunca
Ten tenden ırak
Ruhum oracıkta
Hayat bulunca
Bir de Sevgiliye kavuşunca
Anaların Sultanı Anam
Dualarınıza muhtacım…………
************Canım ne denli içten yazılmış duygular varmı ana sevgisi gibi..Kutlarım Yüreğine sağlık........
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta