Boncuk boncuk bir bak ela gözlerin
İyi koru feri solmasın kızım
Çalış gururumuz ol ki bizlerin
Gözümüz arkada kalmasın kızım
İnsanın hayatı elbette kısmet
Kara bahtım kör talihim
Bu dünya sana dar gelir.
Umut eder çok beklersin
Beklersin amma zor gelir.
Kimse sormaz hepsi ırak
Şükür bu senede bahar ayına
Eriştik bakıyom yoluna gardaş
Coşkun akan şu Akçay'ın suyuna
Hayran olup daldım seline gardaş.
Ağaçlar tomurcuk verip açacak
Bırakıp gitti seni
Bırak artık gideni
Sev aşk nedir bileni
Gönüller şen olsun.
Aşıksın inan
Aldanma yalan dünyaya
Kalk gidelim dosta doğru
İster atlı ister yaya
Kalk gidelim dosta doğru
O'ndan geldik gideceğiz
Gidecekmiş babam zamanı geldi
Sanma ayrılığı yeğler gönderrim
Ayrılmak istemem nereden buldu
Ateşi sinemi dağlar gönderrim
Ne eder orada yalnız başına
Baharla kazılır ana toprağın,
Kazma kürek bellerinle güzelsin,Akçay'ım.
Sararıp solsada taze yaprağın,
Meyve veren dallarınla güzelsin,Akçay'ım.
Her mevsim mis gibi koku salardı,
Söylerse gerçeği ozanlar söyler
Onlar gibi söze dalan görmedim.
Karikatür çizer yazanlar söyler
Yazılandan ibret alan görmedim.
Diyorlarki terör kalmadı bitti
Misafiri sever yolunu bekler
Gidecek olana kal derdi Anam.
Dalından koparmaz şefkatle koklar
En sevdiğim çiçek gül derdi Anam.
Ya çerçi beklerdi yada çarşıya
Telde dolaşırken bir anda gördüm
Sevinçten gözyaşı döküp ağladım.
Kavuşuruz diye hayıra yordum
Yar resmine bakıp bakıp ağladım.
O süzgün bakışı hep aynı kalmış




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!