Tutunca ellerini ellerim
Işıldardı gözlerin
Yanına yaklaşınca
İşt! ..işt! .. kuşlarına benzerdin
İşt! ..işt! ...işt!
Bir ahu bakışın rengine kandım
Gönlümü gönlünün içinden aldım
Yepyeni bir aşkın düşüne daldım
Sensiz de yaşarım sandım, aldandım
……..
Şimdi yolun sonunda, bakışım dalgın
Hayat güzel
Hayat çirkin
Hayat iyi
Hayat kötü
İstanbul Caddesi’nde
Mehmet Âkif Ersoy
Göğüs Hastalıkları Hastanesi karşısında
Acıbadem Hastanesi’nin 7.katındayım
Mikâil Meleğinin (!)
………………çalı süpürgesi ile süpürdüğü
Sen “bir bulut olsan”
Ben de bir ağaç
..
Suya hasret çocuk gibi
baksam gözlerine
yalvarsam
Çocukluğumda
İnce elekten geçirilmiş undan yapılma ekmeğe
……………………..”kepeksiz ekmek” denirdi
Bu ekmek bizlere daha cazip gelirdi
Çünkü,
ince elekten geçirilmiş undan yapılan ekmek
Kent Müzesi yanından geçen asfalt yol
Hatırlatır bana eski günleri;
Bir anda gözümde canlanıverir
Kırmızı kiremitli Keşan Evleri
Ve Keşan Rüzgarı’nda semazen olan
Değirmen Kırı’ndaki Yeldeğirmenleri
Mevsim hazan, /yapraklar sarı
Çimenlere dantel oluyor
........................ akasya yaprakları
Gelip geçene göz kırpıyor güller
Göz kırpıyor budanmış gül dalları
Şarkı söylüyor bülbüller
. Cumhuriyetimizin kurulduğu yıllarda,insanların haya-
tına şekil veren, onların çeşitli güncel gereksinimlerini
karşılayan , cumhuriyetimizin kuruluşundan günümüze
kadar , toplumunun sosyolojik yapısında önemli yer tu-
an, ancak günümüzde tamamen ortadan kalkmış bulu-
nan,bu nedenle şimdiki neslin bilmediği,varlığını hayal
Bulutlara pek yakın,
En yüksekçe yerine
Saros'u görmek için
Bir kale oturtmuşlar
Ona desteklik yapan




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz