Cumhuriyet'im
dimdik ayakta dururken
ağlamak gelmez içimden,
Yurdun dört bir yanı
yollarla, fabrikalarla, okullarla
Bir köpeğim vardı, adı Atom’du
Tonton mu tontondu
Yapma bebeğe benzerdi bedeni
Siyah-beyazdı tüyleri
Kuyruğunu sallayarak
üstüme sıçrardı, görünce beni
Bu akşam buldum seni !
Geçmişin sularında yıkarken ellerimi
Meğer avuçlarıma saklanmışsın
Ne kadar da yakınımdaymışsın
Elvedâ der gibi yürüyordun
…………………...avuç içi çizgilerimde
Covid-19 pandemisiyle mücadele sırasında, gecesini gündüzüne,
canını dişine katarak çalışan bütün babaları “Yılın Babası “ seçiyo-
rum!...
Ve bu görünmeyen virüs canavarını yenme savaşında, ilk pandemi
şehidimiz olma pâyesine kavuşan ; bakışında bilim adamı olmanın
alçak gönüllüğü , efendilik, insanlık , kibarlık, aile, meslek ve insan-
Babamın Evi, beton-meton değil
Harcı ,samanlı çamurdandı
Taşları da moloz taştandı
Çekiçle yonta yonta şekil verirdi onlara
Sonra,
..........bir güzel koyardı ördüğü duvara
Babam derdi ki
SIR TUTMAKTAN yana:
"Sırrını söyleme dostuna
Dostunun dostu vardır
0 da söyler dostuna!..."
HDP eş başkanı Sezai Temelli, Doğu ve Güneydoğu
Anadolu topraklarının bir bölümünü kastederek:
”Bugün, Türkiye’nin en bereketli toprakları burası…
Buraları vaat edilmiş topraklar..Musa ,bütün ömrünü
bu toprakları arayarak geçirdi….Geldiler, bu toprakları
kuruttular.”.demiş….Geldiler dediği; Irak’ı, Suriye’yi,
Hani ;
“Eceli gelen köpek, cami duvarına pisler”
“Erken öten horozun başını keserler”
“Acele işe şeytan karışır”
“Acele işin meyvesi pişmanlıktır
“Erişir menzili maksuduna aheste giden”
Günlerden 18 şubat, sabah!
İlk cemrenin düşmesine iki gün var daha
Çoktaan okunmuş sabah ezanı
Sağım-solum beton yığını
Sağım-solum apartman
Sağım-solum
Barışın olmadığı bir gezegende
o gezegeni zombiler yönetiyor demektir!
Bu yüzden,
herkesin "bir ağaç gibi tek ve hür
ve bir orman gibi kardeşçesine.." yaşadığı
barışçı bir dünyanın gerçekleşmesi dilek-




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz