Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ali Asker'ciğim, bu şiirini gerçekten çok beğendim. Çok duygusal, güzel bir şiir. Bu vahim olayı ta kalbinin derinliklerinden hissetmişsin. Tebrik ediyorum seni. Bu şiirini bir arkadaşımız türkü olarak okumak istiyor. Bu husustaki görüşlerini bildirir misin? Ayrıca Hacı amcaya Allah'tan acil şifalar diliyorum. Mehmet beye, Sultan ablaya çok çok selamlar.
Burasi zaptedilmis, bana cok sey kalmamis söyleyecek. Geldim, gördüm, okudum ve siirlestim bir siir yürekle daha. Guzel basarilarinizin devamini diliyorum. Sevgimle dost.