Akşamlardı bir türlü kahreden sevmediğim
Karanlıklar düşmandı bana sensiz sevgilim
Sevgileri seninle yaşıyordum el ele
Bunun için hep sana aşka kin beslediğim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ÜSTADIN DÖRTLÜKLERİ ÖYLE GÜZEL OLMUŞ Kİ ...HEPSİ TOPLANMALI BİR ARAYA ...MEVLAM RAHMETİNİ ESİRGEMESİN
Çok güzel bir dörtlük efendim. Yüreğinize sağlık. Saygılar
Dörtlük veya Rübai tarzındaki bu şiiriniz hem çok anlamlı, hem akıcı, hem duru, hem de kulağa hoş gelen bir nağme gibi.
Tebrik ediyorum Doğan Bey Kardeşim.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta