Her gün akşam üzeri,
Karanlık kaplar yeri,
Dertler hep bulur beni,
Yine akşam üzeri.
Sevgimi anlasalar,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Dost kaleminizi tebrik ederim
Selamlar sunuyorum.
Teşekkür ediyorum efendim. Şiir sayfamı ziyaret ederek değerli yorumlarınızla şiirlerime sunduğunuz katkı ve şahsıma verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ederim. Okuyan gözleriniz dert görmesin. Selamlar
hocam tebrikler harika bir şiir okudum tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim saygı ve selamlarımla
Teşekkür ediyorum efendim. Şiir sayfamı ziyaret ederek değerli yorumlarınızla şiirlerime sunduğunuz katkı ve şahsıma verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Güzel bir türkü gibi okudum kutluyorum
Değerli üstadım, bir birinden güzel ve bir birilerinden değerli yorumlarınızla şiirlerime sunduğunuz katkı ve şahsıma verdiğiniz destekten dolayı çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar ve saygılarımla
Kaleminize sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.
Değerli üstadım, kıymetli hocam, bir birinden güzel ve bir birilerinden değerli yorumlarınızla şiirlerime sunduğunuz katkı ve şahsıma verdiğiniz destekten dolayı çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Yüreğine sağlık hocam kaleminiz daim olsun tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Değerli dost, şiir sayfamı ziyaret ederek kıymetli yorumunuzla şiirime renk kattığınız için çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Çok güzel bir anlatım harika bir şiir kutlarım saygı ve selamlar
Teşekkür ederim efendim sağ olun var olun. Hayırlı huzurlu cumalarınız olsun inşallah. Kıymetli vaktinizi ayırp, şiirimi okuyup, değerli yorumunuzla şiirime ve şahsıma vermiş olduğunuz destekten dolayı tekrar teşekkür ederim. Okuyan gözleriniz dert görmesin. Selam ve Saygılar
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Teşekkür ederim dost, dost yüreğinize, okuyan gözlerinize, yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Gel de bitsin bu hasret,
Yine akşam üzeri.
KUTLARIM SEVGİLİ ŞAİR,ÇOK GÜZELDİ.yuvasız kuş
Çok çok beğendim Kutlarım. Selamlar...
Akşamlar biraz hüznün terennümüdür. Bu şiir güzel omuş.
Medhmet YUSUFLAR
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta