Akşam olup gün batışa geçende,
Hüzün çöker içerime dalarım,
Ağlayıp ahları çektiğim anlar,
Gün batar üstüme gelir akşamlar.
Dolaşırım kuytu tenha yerlerde,
Görünüpde düşmeyelim dillere,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




çok çok muhteşemmmmm
Güzel bir dil, usta bir kalem... kutlarım
Güzel bir dil, usta bir kalem... kutlarım
şiirleriniz o kadar anlaşılır dilde yazılmış ki.sıkılmak mümkün değil.severek okuyorum .tüm periler sizinle olsun
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
KALEMİNİZ DAİM OLSUN
gün batımı tarifsiz duygulara gebe. hele deniz ve İstanbul birlikte ise. kutlarım hayırlı bayramlar.
Merhaba Efendim
Gece, her bakışta seyri güzel.İçinde yaşam büyük.,sabır büyük.Dizelerde olduğu gibi.Kutlarım.Sevgiler.
Suat’ım gezerken sahil yolun’da,
Seyrettim denizi kendi halimde,
İstanbul şiir olup aktı gönlümde,
Gün battı üstüme geldi akşamlar.
üsküdar güzeldir dost birde kafa dengi varsa yanında doyulmaz seyrine kutluyorum
Güzel bir İstanbul şiiri..Tebrikler..
Gün batmaya görsün,sıralanır hüzünler.Yüreğiniz hüzünden uzak olsun tebrikler şiire.
Sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta