kuşların sesi sevgini kanatlatır hayatıma...
sensizliğin gece karanlığına
gidercesine beklerdim yine seni.
sensizliğini düşünürken
belki bir gecede çıkar gelirim
diye beklerdim hep...
seni hep anlatmaya ve seni hep saklamaya.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğinize sağlık gönlünüzden damla damla akan duygularınızı mısralara döküp okuyanlara duyguları sel misali aktarmışsınız bu güzel şiirinizi beğeniyle okudum canı gönülden kutlarım sizi Saygı ve Sevgilerimle...+10
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta