Anam kürt,
babam yörük,
ben TÜRK'ÜM.
Ayrılık varsa kaderde;
Allah korusun,
parçalanır aile,
Geriye bir ben kalırım.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




harika...et ve tırnak gibi birbirimize kenetlenmişiz...ortak payda vatan sevgi.. gerisi hikaye...kaleminize saygımla.....
ne güzel demişsiniz biz bir bütünüz yüreginize sağlık.
Çok güzel anlamlı sözler kaleminiz susmasın yüreğinize sağlık tebrik ediyorum
-Ülkemizdeki homojen yapıyı ve kardeş olmamızın gerekliliğini çok güzel ifadesi.Kutlarım.
Ne güzel dizeler ne güzel yürek ne güzel birlik beraberlikAllahım vatanımı koru. Yüreğine haykıran güzel kalemine kurban
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta