gözlerini açtığında önce su'yu öptü
köpürdü ihtirastan dudakları
teninden deniz kabuğunu çıkardı
koydu deniz atının terkisine
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Su, deniz atı, deniz kabuğu, ve galiba deniz anası...
Şiirin derine daldırdı yine beni:)
Denize düşmüş gibi oldum... İçinden çıkamıyorum... )
Tebrikler
Sevgimle
Şiiirinizi tebrik eder saygılarımı sunarım....Mehmet Karlı
Güzel bir şiir, mavilerde anılar renk değiştirmiş. kutlarım sizi.
zaten kayboldukçe güzel güzelleştikçe hiç
kutluyorum...
var mıdır taşı ???? :)
ben o kabukları toplar dururum...sen anladın onu
bir nefretim daha sana.
mucka
Yaşam tutunması mümkün olmayan sınırsız bir boşluktur .Tamamlar hep yok oluşlar kucak açmıştır....Kutlarım...atıl kesmen
tebrikler...
Bir şiir eğer 'gözlerini açtığında önce su'yu öptü 'diye başlıyorsa neyi amaçlarsa amaçlasın, arkasından ne gelirse gelsin güzel şiir demektir. Kutluyorum .
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta