Ahşap Kürsü Şiiri - Yorumlar

Kasım Kobakçı
4375

ŞİİR


10

TAKİPÇİ

Eşiğe geldik artık, ahşap bir kürsüde,
Var olmak için, çok yorgun düşüyoruz ama sürdürmek için,
İnsanı daima hatırlatmak, yüreğimizin borcundandır.
Ömür, ırmaktaki bir alabalığın pullarında yansımış gibi, akıp gidiyor.
*
Hangi gökte buluşuruz, rüzgârın sonu var mı?
Atalarının derin denizleri gibi, bir ufku var mı dünyanın,

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta