Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




=(Allah Allah) =
-Kâlpten Kâlbe Yol var- der’ler
İnan ki, Bu; Gerçek... Kesin..!
...........Ben’de (Seni Seviyorum)
...........Sen’de Böyle’ce Bilesin..
Remzî İşte Şu Mısralar..!
Refîk’iz Biz, Herkes Bilsin..
...........Allah; Bütün Sevenleri…
...........Kem Gözlerden Esirgesin.
Bâkî Olsun Dostluğumuz..!
Dünyâ, Ukbâ Sürsün Gitsin..
...........Varsın Ağyar; (Allah Allah,
...........Bu Ne Samimiyet) de’sin..!
Ahretahû
03.11.2000
...(19.58) ...
Karşıyaka
Ahmet Refik Tavşanlı
Abim kadar sevdiğim saygı duyduğum şiirlerini büyük beğeniyle okuduğum büyüğüm
selam ve saygılarımı sunarım