Yaşadığımı Yazarım...
Açmamış Gül İdin...
,
kayboldun bir ara,sürdüm izini
her yerde aradım,seni görmedim
o tatlı dilinden,berrak sesini
aylar yıllar geçti,ben işitmedim
Ağlayamadım...
,
uğurlarken seni,yanımdan öte
beni hüzün bastı,ağlayamadım
kendimi attımda,kurak çöllere
kavruldum hicrinle,ağlayamadım
Ahh Yaşananlar...
,
düşüne düşüne çıkmaza girdim
unutulmuyor ki ahh yaşananlar
arzuhalimi ben yare bildirdim
silinip gitmiyor ahh yaşananlar
Anlayabilse...
,
dert içime çöktü birden oturdu
anlayabilse ahh anlayabilse
varımı yoğumu birden batırdı
anlayabilse ahh anlayabilse
Arkamdan Ağlama...
,
şu deli gönlümün,gözleri yaşlı
arkamdan ağlama,çehresi güzel
küskün durma bana,ey keman kaşlı
arkamdan ağlama,gözleri güzel
Başka Başka...
,
söz veripte tutmayanın
işi başka dili başka
her sözüde yutmayanın
sabrı başka şükrü başka
Beni Rahat Bırak...
,
neden uğraşırsın halen benimle
beni rahat bırak o günler bitti
dalganı geç hadi yaşlı tenimle
beni rahat bırak o mazi bitti
Bitsin...
,
bir zaman benimdi çok yıllar önce
şimdi bir haldeki sormayın gitsin
hatırlıyormudur ey dostlar sizce
bir yıldız kaydıki kaybolup yitsin
Boşa İmiş...
,
şu hayattan anladığım
sade ölüm gerçek imiş
ona buna ağladığım
göz yaşlarım boşa imiş
Çeke Çeke
,
bu gecede uyumadım
derdiniyse çeke çeke
koyunları sayamadım
derdiniyse çeke çeke




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!