Kozasını örmeye çalışan bir Tırtıl sadece.
yüzünü ödünç alan güneş
dokunarak demler aşkı
yokluğun ki çoğaltandır seni
özlemlerin insanı büyüttüğü yerde
varlıgın buhranlara gebe.
“Hayat acıt beni, acıt ki şiire bulaşayım” diyen ve hayatın içinden aldığı her duyguyu dize dize şiire yatıran bir şair bu haftaki konuğumuz. Ahmet Erdem ile hayatından, şiirlerinden, kitabından, dünyadan konuştuk…
"Ben
İstanbul’un
İstanbul, Boğaz’ın sırtında.
Zaman durdu
Bana bir garezi var
Akrep yelkovanı zehirlemiş
Entübe halde
Bir ben miyim kör kuyuda
Ben miyim kapısız penceresiz dünyanın
seni tanımak yeni bir gezegene ayak basmak gibi
bir fidana verilen can suyu, kuşun gagasındaki damla
seni sevmemeye yürek ister kalbi kutuplarda taş olmalı
her görüşte iç geçirenin hevesi kursağında takılı hala
Sanki bizim
oraların çisesi var üzerinde,
kokun biz kokuyor,
endamın bizden biri.
sesini kırağı yakmış,
yanakların Amasya elması,




-
Mustafa Bay
-
Bahar Ada
-
İnsan Olmak
Tüm YorumlarYeni Yaşınızı içtenlikle kutluyorum..
Uğurlu gelmesini, sevdiklerinizle nicelerini yaşamanızı diliyorum..
Sevgi, selam ve muhabbetle...
"Şiire sigindim" demissiniz bir kitap tanitim yazinizda. Benim yaptigim da iste tam da budur, ve baska bir tanitim yazimda kullanmistim.
Sizi takip etmek güzelliktir Şair!
Verimi haftalar sigindiginiz limanda!
Cümleten hepimize !
Esaslı şiir olmuş vesselam! !