Ah yar çok fazla kırıldım üzüldüm ve dağıldım ziyadesiyle, hep bir gülüşe sakladım içimdeki mutsuzluğu ve senin beni her defasında darmadağın etmelerine hep sustum avazım çıktığı veya çıkamadığı kadar, yanagimdaki gamze bile yok oldu benimle birlikte o bile yerini yurdunu unuttu arada bir aynada kendime gulumsuyorum sirf o gamzenin hatrina, biraz mutlu olsun diye biliyor musun Yar aslında en büyük zulmü yuregime yaptım, şimdi avazım çıktığı kadar bağırıyorum, isyan ediyorum ,kaçıyorum müebbet yediğim hücremden ve cikmaz sokaklarimdan , kör kuyularimdan, Allah icin azat et beni yar Ben Yaren Atalar yanlizim mutsuzum Yar , ve her kahkahamda bin ah var
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta