Yanındaysam eğer,
uzat kollarını, sarıl bana,
Eğer yalnızca
aklının bir köşesindeysem,
"Ah babam" de, yeter bana...
Sen yalnızca o sert gölgemi görürsün.
Ama yıllar geçer oğul...
Yaslanırım bir gün, elim titrer, sesim incelir.
Yıllar geçer ve o sığındığın gölge kısalınca..
Ah babam de yeter bana...
Bir gün anlayacaksın;
Aslında koskoca, yıkılmaz bir dağ olmadığımı...
Sırtımda koca yılların yükünü taşırken,
İçten içe nasıl çöküp ufalanmış bir adam olduğumu...
İşte o gün, içinde bir cümle kırılacak boylu boyunca:
"Ah babam..."de yeter bana
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 20:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!