Her taşında, toprağında izim var
Alnım açık dosta bakar yüzüm var
Gidiyorum sana bir çift sözüm var
Sende çok hatıra bıraktım Ağrı
Gidiyorum sanma seni sevmedim
Kötülük görmedim, cefa görmedim
Zor günümde dahi sitem etmedim
Sende çok acılar yaşadım Ağrı
Soğuğun bir başka yazın bir başka
Burada açmıştım yelkeni aşka
Kırk beş yılım geçti sanırsın şaka
Her günüm içimde bir yara Ağrı
Mutluluğu tattım, acıyı tattım
Belki yarın diye kendim avuttum
Sen de iki güzel can da bıraktım
Kanım toprağına kattım be Ağrı
Artık zamanıdır veda etmenin
Her şeyi bırakıp burdan gitmenin
Mümkünü yok seni yele katmanın
Çok şeyi seninle bıraktım Ağrı
Bir bakarsın yolum düşer gelirim
Ömür yetmez belki gider ölürüm
Ne yaşadım ise senden bilirim
Ömrümü sende tükettim Ağrı
Kayıt Tarihi : 1.04.2026 16:32:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!