Ağlamak dediğin nedir ki
Bir damlamı sadece
Bak gökyüzüde ağlıyor
Zamanın içinde
Niye bilmem
Bazen bende ağlarım
Sevdiklerim aklımagelir
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Niye bilmem
Bazen bende ağlarım
Sevdiklerim aklımagelir
Yalnızlığını düşünür ağlarım
Oysaki etrafım kalabalık
Ama ben yalnızım
Işığı arar gözlerim
Derinlerde
Bir gülün kokusunu
Duymak isterim illede
Bir yerde
Rüzgarı hissetmeliyim
Kokun gibi
Al götür desen çok uzaklara
...beğeniyle okuduğum şiir oldu..yazan kalem tşk.sana...
Şiirleriniz ilgimi çekti zaman buldukca okumaya çalışıyorum güzel saglam bir paylaşım olmuş kutlarım
'Orada bir yerde işte' zaten kalmışsınız arkadaşım ki böylesi güzel şiirler yazdırıyor tebrikler.
Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta