Garib bir kasvet basar da
Beni benden alır ya
Kalırım tek başıma
Ağlarım ben bahtıma
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




İlk mısradaki 'gasvet' 'kasvet' olmalıydı sanırım.Bir kısa şiir ama düşündürüyor.Tebrikler.Selam ve sevgi.
dörtlüğünüzü okudum, bende buğaya katılıyor ve 8 puan veriyorum...bu arada kendinizle iligili bilgilere ulaşamadım....ordu -Akkuşdanmısınız? Soyisim tanıdık da...
Bir, iki, üçüncü dizeler harika.
3. dizede zirvedesiniz. Orda durmanız gerekir.
Okuyucuyu elinden tutup birlikte aşağı yuvarlanıyorsunuz birden son dizenizle.O, yani 4. olmamalıydı. Şiirselliği ve muhtevadaki yalnızlık vurgulamasını niye uçurumdan attınız? Son dize bana 'kasvet' bastırdı doğrusu. Şiire 9 puan veriyorum. Muhabbetle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta