Üşüyüp de ağlamayan yollar,
Buz kesilip soğuğa göğüs geren yollar,
Ağlayanların başında sessizce ağlayan yollar,
Üstündeki yolculara ninniler söyleyen yollar,
Umutların yeşermesini sağlayan yollar,
Hasretlikleri birbirine kavuşturan yollar,
Gurbetin sevgisini yüreğinde saklayan yollar,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hep güzele ve mutluluğa götüren yollarda yürümeniz temennisiyle kutlarım.
harika bir serbest,duygu yüklü kaleminizi kutluyorum kardeşim,selam ve dua ile..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta