kanatlarını burada bırakmışsın bir tanem
unuttun mu, bilerek mi almadın?
hava sıcak bugün,yorulacaksın,
yoksa ben takarım diye mi umutlandın?
inan ki denedim,ama taşıyamadım,
ağır geldiler omuzlarıma,görsen şaşıracaksın..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




senin kanata ihtiyacın yok ki zaten bir meleksin.
üstelik de duygularını bu kadar yalın bir şekilde anlatacak kadar iyi bir şair. devamını dilerim
Sayın Gönen, şiiriniz belli ki bir güzel dosta yazılmış kutlarım dostluklarla pekişmiş yüreğinizi.
Belliki yalnızca kanatlarını değil yüreğinide avuçlarınıza bırakıp gitmiş melek. Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta