'...geceler boyu,
bekleyenin olmalıydım saçağın da,
üşüdüğünde,ıhlamur kaynatmalı,
ellerimle içirmeliydim çorbanı...
dünyanın,en imkansızı olmamalıydı,
birlikte yudumlamak,sabah çayını...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




hoş ve çok güzeldi kutluyorum bir çocuk gülüşü bırakmak yarına saygılarımla
Güzeldi,tebriklerimle...
.geceler boyu,
bekleyenin olmalıydım saçağın da,
üşüdüğünde,ıhlamur kaynatmalı,
ellerimle içirmeliydim çorbanı...
dünyanın,en imkansızı olmamalıydı,
birlikte yudumlamak,sabah çayını...
iğde kokulu mektuplar yollamalıydım sana,
acılarımı zulamda gizleyip,
bir çocuk gülüşünde,
sunabilmeliydim hayatı.....
hoş veince duygular....sevgiler....
.....haaytı özetlemişsiniz hanımefendi şiirinizde.....bir çocuk gülüşünde,
sunabilmeliydim hayatı.....
........bence de...hayat bir çocuk gülüşünde anlam kazanır,tazeliğini koruru.anlamlılığını yitirmez,hesapsız duruş sergiler....usunuza sağlık.....
yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta