Adımı silmek mümkün olsaydı…
Önce dostlarımın kalplerinden başlardım,
İçimde yaşayan o masuma karşı
Dostlarım daha şahindi çünkü…
Çünkü düşmanlarım samimiydi
Kirlenmemiş sanıyorudum,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Sevgili Ersen Merhaba,
İnşaallah sensindir? Erzurumlu Ersen! Ben Adem Turan. Seni hiç ama hiç unutmadım. Ben İstanbul'dayım, Üsküdar İmam-Hatipte öğretmenlik yapıyorum. Şiirini beğendim; oldukça karamsar bir şiir ama güzel...Özellikle 'içinde kanayan kuş' dizesi çok etkili!
Selam ediyorum
Kucaklıyorum,
İstanbul'a bekliyorum...
Selam ve muhabbetle...
Adem Turan
Allah Allah?
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta