Ya istemsizdir ya erkendir her gidiş
Arkasında neden aramak yanlış
Bazen zorunludur kaçış
Bulunmazsa sorunlardan çıkış
Baharı getiren değil mi kış
Görmekten korktuğumuz o bakış
Hepsinin adı sevda
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çok sade ama çok güzel bir şiir tebrikler
tebrikler. canına sağlık duyguların her daim kalemine yansısın.
anlamı dizelerinden büyük şiirin şairini kutluyorum...
EMEL ÇETİN/yaremel
Yaşamın kendisi sevda zaten, sevginin bir diğer adı.
Tebrikler sevgili Tevfik, sade ve okadar da net bir şiir.
...tüm bu yasam stratejileri, bu gidisler-kacislar-gelisler-cikislar-kislar-bakislar, sadece beceri yetiligine bu hamle, hepsinin adi sevda... güzel, hareketlige özenim yüklü, yorum dolu bu dizenizi kutluyorum degerli Tevfik bey
Hepsi de sevdaya dahil...Kutlarım severek okudum...Saygılar...Nurdan Ünsal
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta