ADI MERCAN
Siyah güller yetiştirdim senelerce
Acılar çektim ben günlerce
Seni yumak yumak ördüm
Yolunu bekledim senelerce
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Can bitimsiz sevgilerle ölme sakın...
Güzel bir şiirdi...
Tam puanımla ve bütün kalbimle tebrik ederim sevgiden ve doğrulardan yana yazan usta kaleminizi ve o duyarlı güzel yüreğinizi sevgili Hacer hanım.
İlhamınız daim olsun diyorum ve bu güzel şiirnizi antoloji listeme ekliyorum...
Saygılarımla...
Hüseyin Çubuk
Güzel bir şiirdi...
Tam puanımla ve bütün kalbimle tebrik ederim sevvgiden ve doğrulardan yana yazan usta kaleminizi ve o duyarlı güzel yüreğinizi sevgili Hacer hanım.
İlhamınız daim olsun diyorum ve bu güzel şiirnizi antoloji listeme ekliyorum...
Saygılarımla...
Hüseyin Çubuk
harikaaa,,kutlarımmm
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta