ADI ÇOCUK
Pencerenin önünde menekşelerine bakıyordu çoçuk
Gözlerin de alabildiğine ışık yüreğinde umut
Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




harikasınız
çok güzeldi yazan duyarlı yüreğe selam olsun
saygılar usta kaleminize
Karamanlı Aşık Çağlari
Çocuk gözlerimde
Kanım izlerinde
Canım ellerinde
Yürek,yürek nerede?..
Hayata çocuk gözleriyle tutunmak..İnsanın en doğal hali.Ötesi var mı?
İÇİNDEKİ ÇOCUĞA SELAM OLSUN CANIM BENİM YÜREKTEN KUTLUYORUM
Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu
Nede masmavi deniz
Üzgündü çocuk içinde tarifini bilmediği bir acı
Ruhunda o acının ağırlığı
Dilinde eskinden kalma birkaç ezgi
Ve portakal birde ıhlamur agacı kokuları...
Pencerenin önünde camgüzellerine bakıyordu çoçuk
Gözlerinde yaş ve yüreğinde tarifsiz bir acı
15/07/2008
Derya Cetinkaya
Hüzün dolu güzel bir şiir okudum. Tebrikler şairem
Derya hanım. Sevgi ve selamlar.
Duyarlı yüreğiniz tebrik ederim Derya Cetinkaya Hanım,
Anlamlı ve etkili,kaleminiz daim olsun,umut ve ışık saçsın,
saygılarımla,tam puan, Enver Bilgiç
Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu
Nede masmavi deniz
Üzgündü çocuk içinde tarifini bilmediği bir acı
Ruhunda o acının ağırlığı
Dilinde eskinden kalma birkaç ezgi
Ve portakal birde ıhlamur agacı kokuları...
Pencerenin önünde camgüzellerine bakıyordu çoçuk
Gözlerinde yaş ve yüreğinde tarifsiz bir acı
15/07/2008
Derya Cetinkaya
Duygu dolu güzel bir şiir, tebrikler Derya hanım.
Sevgi ve selamlar.
iyi bir tema yakanmış gibi ancak şiir yetersiz...istenen mesaj tam olarak verilememiş gibi,,,bir yufka gibi dahada açılmalı şiir..sevgiler..
Ressam tablosunu renklerle oluşturur.. Şairse yaşamı sözcüklerle buluşturur.
Sizleri candan kutluyorum Sevgili Kırmızı Keman...
Gelecekte çok çok daha başarılı şiirlerin çıkacak Türk şiir severlerin karşısına. Buna içtenlikle inanıyorum.
hoş olmuş gerçekten bir iki virgülle daha hoş olabilir nacizane.
Derya Hanım bende sayenizde güzel bir şiir okudum.grupta yazdığınız yorumla sayfanıza geldim ilk okuduğum bu anlamlı şiirinizden dolayı yürekten tebrik ederim...zevkle okuyacağım şiirlerinizi...güzel günler diliyorum...
Bu şiir ile ilgili 48 tane yorum bulunmakta