Adı Çocuk Şiiri - Yorumlar

Derya Cetinkaya
28

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

ADI ÇOCUK

Pencerenin önünde menekşelerine bakıyordu çoçuk
Gözlerin de alabildiğine ışık yüreğinde umut

Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu

Tamamını Oku
  • Âşık Çağlari Muammer Çalar
    Âşık Çağlari Muammer Çalar 30.12.2009 - 00:32

    harikasınız
    çok güzeldi yazan duyarlı yüreğe selam olsun
    saygılar usta kaleminize

    Karamanlı Aşık Çağlari

    Cevap Yaz
  • Alparslan Çolakoğlu
    Alparslan Çolakoğlu 08.07.2009 - 16:57

    Çocuk gözlerimde
    Kanım izlerinde
    Canım ellerinde
    Yürek,yürek nerede?..
    Hayata çocuk gözleriyle tutunmak..İnsanın en doğal hali.Ötesi var mı?

    Cevap Yaz
  • Ebru Ertaş
    Ebru Ertaş 10.05.2009 - 21:02

    İÇİNDEKİ ÇOCUĞA SELAM OLSUN CANIM BENİM YÜREKTEN KUTLUYORUM

    Cevap Yaz
  • Hikmet Atiş
    Hikmet Atiş 13.04.2009 - 16:13

    Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
    Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu
    Nede masmavi deniz
    Üzgündü çocuk içinde tarifini bilmediği bir acı
    Ruhunda o acının ağırlığı
    Dilinde eskinden kalma birkaç ezgi
    Ve portakal birde ıhlamur agacı kokuları...

    Pencerenin önünde camgüzellerine bakıyordu çoçuk
    Gözlerinde yaş ve yüreğinde tarifsiz bir acı

    15/07/2008

    Derya Cetinkaya

    Hüzün dolu güzel bir şiir okudum. Tebrikler şairem
    Derya hanım. Sevgi ve selamlar.

    Cevap Yaz
  • Enver Bilgiç
    Enver Bilgiç 05.04.2009 - 01:12

    Duyarlı yüreğiniz tebrik ederim Derya Cetinkaya Hanım,
    Anlamlı ve etkili,kaleminiz daim olsun,umut ve ışık saçsın,
    saygılarımla,tam puan, Enver Bilgiç

    Cevap Yaz
  • Hikmet Atiş
    Hikmet Atiş 25.03.2009 - 17:03

    Ayrılık acısı sarmıştı dört bir yanını
    Ne doğan güneş mutlu ediyordu onu
    Nede masmavi deniz
    Üzgündü çocuk içinde tarifini bilmediği bir acı
    Ruhunda o acının ağırlığı
    Dilinde eskinden kalma birkaç ezgi
    Ve portakal birde ıhlamur agacı kokuları...

    Pencerenin önünde camgüzellerine bakıyordu çoçuk
    Gözlerinde yaş ve yüreğinde tarifsiz bir acı

    15/07/2008


    Derya Cetinkaya

    Duygu dolu güzel bir şiir, tebrikler Derya hanım.
    Sevgi ve selamlar.

    Cevap Yaz
  • Fikret Kemal
    Fikret Kemal 24.09.2008 - 19:46

    iyi bir tema yakanmış gibi ancak şiir yetersiz...istenen mesaj tam olarak verilememiş gibi,,,bir yufka gibi dahada açılmalı şiir..sevgiler..

    Cevap Yaz
  • Talat Semiz
    Talat Semiz 17.09.2008 - 14:01

    Ressam tablosunu renklerle oluşturur.. Şairse yaşamı sözcüklerle buluşturur.

    Sizleri candan kutluyorum Sevgili Kırmızı Keman...
    Gelecekte çok çok daha başarılı şiirlerin çıkacak Türk şiir severlerin karşısına. Buna içtenlikle inanıyorum.

    Cevap Yaz
  • Harun Kaya
    Harun Kaya 17.09.2008 - 08:32

    hoş olmuş gerçekten bir iki virgülle daha hoş olabilir nacizane.

    Cevap Yaz
  • Ömer Temel
    Ömer Temel 27.08.2008 - 12:28

    Derya Hanım bende sayenizde güzel bir şiir okudum.grupta yazdığınız yorumla sayfanıza geldim ilk okuduğum bu anlamlı şiirinizden dolayı yürekten tebrik ederim...zevkle okuyacağım şiirlerinizi...güzel günler diliyorum...

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 48 tane yorum bulunmakta