Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Ve ben yine yorgun bir akşamın yamacındayım
Uykusuz geçen geceler yine yoldaşım olmuş
Yavaş yavaş gönlüme dolan hüzünlerimle yol almaktayım
Aslında her taşını çok iyi bildiğim bu şehrin sokaklarında
Yarım kalmış duygularımın kollarında kaybolmaktayım senin yokluğunda
Aklımda cevapsız sorular ve hayalin
Nereye dahi gittiğimi bilmeden öylesine yürüyorum
Ne yalnızlıklarım canımı yakıyor nede uykusuzluklar yakıyor canımı
Yalnızca hasretin var yüreğimi dağ ...



