az sonra uyanır kiremit rengi ova
şeyler güne karışmak için yarışır
tamburdan havalanır rüzgarın şiiri
gözlerim yeter mi öte'yi okumaya
kaldığım yerde körüm
gittiğim yerde mahmur
ney saatleriydi eski sazlıkta
annem güneşten önce yükselir
ruhunu üflerdi çocuklarına
erken mi heves ettim makamımı duymaya
kaldığım yerde hüzzam
gittiğim yerde mahur
cümbüşü kimseler ciddiye almaz
nazla ağırlanırdı yaz akşamında
çinko çatılara tohum ve alaz
ey aşk bir kez yağdırsan olmayacaktım!
kaldığım yerde hoyrat
gittiğim yerde mazlum
öyle hatalar var beni mazur gösterir
bahçelerden geçirip aklar rengimi
üç erik ağacıyla bir kuyu arasına
gerilmiş tellerine asar sesimi
kaldığım yerde ölüm
gittiğim yerde kanun
kudüm vurdu dedim ki diril ömrüm
derin utta bendirde tefte diril
tanrıya görünmek hiç de zor değil
seyrediyor kendini sığ ayanalarda
kaldığım yerde adsız
gittiğim yerde m a l û m...
Kayıt Tarihi : 6.2.2010 15:01:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Nilay Özer](https://www.antoloji.com/i/siir/2010/02/06/ad-verme-toreni.jpg)
ruhunu üflerdi çocuklarına
çok güzel mısralar...
Her okurun, şiirden beklediği bir ikram vardır. Benim beklentim şu: Şiirde imge-simge sarmalı, az-buçuk da melodi (akıcılık) parfümüyle okşanırsa, albenisi yoğun olur. Bir bakıma şiirde de kompozisyon kuralları geçerlidir diye geliyor bana. Yani ben sözcükleri ortalığa savurayım da okuyucu nasıl isterse öyle sıralasın mantığı, şiirin 'bütünlük
'ilkkesini ekşitir.
Bir de şiirde noktalama bence çok önemli. Bestecinin 'fa' notasını 'mi' notasına dönüştürmeye nasıl hakkımız yoksa, şairin vurgu rengini değiştirmeye de hakkımız olmasa gerek. Öteki şiirlerinizi de okudum; tam örnek, modern şiirler. Kutluyorum. Esenlikler..
*Nadir Şener Hatunoğlu: matematikçi-bilim uzmanı*
TÜM YORUMLAR (27)