açım
açın halinden anlarım
zil çalar karnım
yarınım kararır
ağrır başım
hayat bir kuru tahta
karanlık odada
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Yaratılan her canlı açlığa mahkum, aciziz maalesef
zaten bizi düşler yaşatır anlayana ders gibi şiir tebriklerr
Maalesef halimiz ortada.inşallah güzel ve sağlıklı günlere.Tebrikler.Kaleminiz daim olsun.
açım
açın halinden anlarım
zil çalar karnım
yarınım kararır
ağrır başım
hayat bir kuru tahta
karanlık odada
uyku üstteki rafta
düşler siyah beyaz
halimiz ortada...
Okuyanı saran güzel akıcı dizeler karamsar biraz ama halerimiz ortada gönlüne sağlık
AÇIK, NET, DURU....VE ZENGİN BİR ANLATIM....
....................ÖNEMLİ BİR KONUYDU ÜSTADIM.
.......YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
aclik hakkidir olaganüstü saygida odaklanan degerler... kutluyorum gönlünüzü sn. Taskin bey
sevgi ve saygilarimla
Açız dostum.. Aç... Hem de ne aç... Sevgiye, dostluklara, insan haklarına açlığımız sürüp gidiyor.. Ve her gelen günde, haklarımıza engel konuyor...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta