Mutluluğun ağudan, dertlerin bal olduğu
Gerçeğin hayal ile karıştığı yerdeyim
Yalnızlık denizinde selamın sal olduğu
Sessizliğin çöllerle yarıştığı yerdeyim
Bize yalnızlık düştü hayat mezbelesinden
Ben hep payımı aldım bitmeyen hilesinden
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel ve anlamlı bir şiir yazmışsınız. Tebrik ederim.
Şiirlerinizi açıkçası hiç sevmedim. Şiir yazma çabalarınızın sanatsal açıdan pek bir değeri olduğunu düşünmüyorum. Gene de medeni cesaretinizden ötürü sizi tebrik ederim.
Her ne kadar şiirleriniz ince beğenilere uygun biçimde kaleme alınmamışsa da, yer yer yakaladığınız hoşluklar takdir edilesi. Size köy yaşamını konu alan aksanlı şiirler yazmanızı naçizane öneriyorum. Saygılar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta