Düşündüğüm şeyleri bir anlatsam sizlere,
O zaman gerek kalmaz davul ile sazlara…
Hırpalasa gam yemem,gücenirim sözlere..
Vurdukça ölürüm ben, yaşamaktan bana ne..
Ölüm içinde ölüm duyduğum acı söze
Sesini duyuca,meltem esiyor sandım..
Sinirlerim gevşedi,ipek gibi gevşedim..
Mutluluğu ararken canım uzakta kaldın..
Vurdukça ölürüm ben, yaşamaktan bana ne..
Ölüm içinde ölüm duyduğum acı söze
Bilirim sevgiyi arayanlar bulunmaz..
Seven çok yakındadır,o’nu bir kere görmez..
Açılmış gül bahçesi,bülbül bir kere konmaz…
Vurdukça ölürüm ben, yaşamaktan bana ne..
Ölüm içinde ölüm duyduğum acı söze
Fethi TAŞKIN
1999 Gebze
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta