Çekilir acı sevdalar
Hiç dinmez ki yüreğimde
Alt üst olan o yarınlar
Düzelir mi hiç benimle
Acı sevdam düştük dile
Çekilmez ki böyle çile
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel bir şiir olmuş
Acı da verse beklenir sevdalar, yürekteki yeri büyükse.
Yüreğine sağlık sevgili Şükran.
Gelmesi asırlar sonraya ertelenen sabahları beklemek hasretin yakıcılığında.Zor olduğu çok belli olanı yazmışsınız Şükran hanım.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta