Acılarla uğraşirken bedenimde ben.
İnsanlığı hissediyorum hep içimden.
Batarsa birinin eline iyneyle bir diken.
Gözlerim yaşlanır ben acılar çekerim.
İnsan olsun uzaklarda başka diyarda.
Bir bilsem inan kalmışsa zorda darda.
Benden ne kadar uzakta ırakta olsada.
Gözlerim yaşlanır ben acılar çekerim,
Garip insanları görünce dertli neşesiz.
Ağlıyorlarsa çocuklarla yetimler öksüz.
Koparılan güzel çiçekler kalırsa köksüz.
Gözlerim yaşlanır ben acılar çekerim.
Fehmi.
Dolaşırsa dillerde bir garip insanın adı.
Kırılırsa gökte uçan kuşların bir kanadı.
Duyulsa bir fakirin mazlumların feryadı.
Gözlerim yaşlanır ben acılar çekerim.
Kayıt Tarihi : 21.04.2026 17:24:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!