kaldırımın orta yerinde
masa
yuvarlak
beyaz örtüsü salkım saçak
ne tabak
ne bardak
bir kadın oturuyor üzerinde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok farklı gayret güzel..hani gündüz ya..gerçekten kutluyorum..saygılar..
güzeldi, şair....kutluyorum selam ile.
kısa dizelerde güzel anlatmışınız.kutlarım.
selamlar bizden.
şiirdeki üslüp bana yabancı.serbest şiire alışamadım gitti.
az ve öz yazılmış değişik bir şiir kutllarım.
Kadıkuyulu
Böyle bir terzi acemi olabilir mi hiç, teşekkürler güzel şiir için. İçinde terzi geçen bir şiir de benim Göreceli adlı şiirimde var. Hani şu, kendi söküğünü dikemeyen terzi.
diksin dikmesine de gün ışığında ne kadar görünebilir ki yıldızlar...
tebrikler...
Hayat en iyi öğretmendir ,
öyle değil mi ?
Zaman'la öğrenir...
Saygılar
Size grubtan ulaştım vakit buldukça şiirlerinizi okuyacağım.Selamlar...
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta