Ben geldim
Sarıp sarmala
Sana kurban sinemi
Ben geldim aç kalbini
Soluklarım ki ilkbahar meltemi
Unut mevsimleri
Unut tükenmiş sevgileri
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




arzular şelale...sevmenin örneği bir şiir. bu sevgi karşısında kapısı çalınan kalb açılmazsa o nabızlarını yitirmiş demektir. ama mutlaka açılmıştır, eminim! tebrikler
rr.akdora
tebrik ederim sevgili dost saygılar ...
kibar
Sizi reddedecek gönül olabilir mi acaba.
Dilinize gönlünüze sağlık.
Saygılarımla
'Ben geldim' derken aynı zamanda öyle derin bir aşk ve özlemi dile getiriyorsun ki, yüreği uçuyor insanın....Sevgilerimle. Naime Erlaçin
Hangisindeyiz aylardan
Ve hangi mevsimde ?
Unuttum sevgili...
Bir bahar yelidir
Eser içimde
Bilemem şiddetini..
Bütün zamanların şiiri Derin'den gelen..
Tebrikler Derin
Mim Kemal Ertuğrul
unut mevsımlerı
unut tukenmıs sevgılerı
ne guzel olurdu degıl mı? tesekkurler Derın...
sevgıyle kal daıma
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta