Şişir yelkenleri, sevgi rüzgârı! ..
Kaybolan yolcumu kıyıma çıkar! ..
Anlamsız ömrümün yegâne kârı
Abide gözleri dünyamı yıkar! ..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




yüreğıne sağlık
Kısa ama çok etkili.Bazı şiirlere bunun gibi ekleyeceğin başka bir şey olmaz.Tebrikler...
Şişir yelkenleri, sevgi rüzgârı! ..
Kaybolan yolcumu kıyıma çıkar! ..
Anlamsız ömrümün yegâne kârı
Âbide gözleri dünyamı yıkar! ..
tebrikler,,kısa fakat anlamlı...duygulu...
Her uğradığım şehirde kaybolur,
meçhul yüreğim
her durduğum istasyon da
kıvrılır batar sözlerim
bende paylaşmak istedim
saygılarımla
Adnan Bilgiç
Ağustos güneşi gibi bakarsın
Alevden mi yoksa kor mu gözlerin
Buz gibi bir kalbi yakıp dağlarsın
Kıvılcım mı yoksa nâr mı gözlerin.
yüreğine sağlık. şiirlerinde ifadelerin çok güçlü
Âbide Gözler! ..
Şişir yelkenleri, sevgi rüzgârı! ..
Kaybolan yolcumu kıyıma çıkar! ..
Anlamsız ömrümün yegâne kârı
Âbide gözleri dünyamı yıkar! .
Çok ama çok harika şiirler okuyorum bu akşam.TEŞEKKÜRLER BU KALEME...TEBRİKLER
Saygılar,sevgiler,selamlar
Hamiye Alkış
'abide gözleri dünyamı yıkar' hoş şiir ama nerede artık öyle gözler ,hisler yüreğinize sağlık
Çok içli ve duygusal şiirler.
Yüreğinize sağlık diyorum.
Ahmet Ayaz
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta