-
07.03.2007
-
13.11.2007
-
24.02.2008
-
11.03.2007
-
07.03.2007
-
07.03.2007
-
08.03.2007
-
07.03.2007
-
11.03.2007
-
22.03.2007
-
10.04.2008
-
15.09.2009
-
13.11.2007
-
13.11.2007
-
13.11.2007
-
15.09.2009
-
19.10.2012
-
07.03.2007
-
19.10.2012
-
19.10.2012
-
13.11.2007
-
11.03.2007
-
15.09.2009
-
15.09.2009
-
23.04.2007
-
15.03.2007
-
11.05.2014
-
11.05.2014
-
11.05.2014
-
05.05.2016
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
1950 yılında Susurluk'ta doğdum, Susurluk Beşeylül ilkokulu ve Ortaokulunu bitirdikten sonra, Balıkesir Erk.Sanat Enst.Motor bölümünde okudum, Edebiyat ve şiirle ilk kaynaşmam bu yıllarda oldu. Necatibey Eğt. Ens.deki arkadaşlarla tanışıp kaynaşmam bu dala ilgimi daha da artırdı, bu ara amatör olarak müziklede uğraştım,1968 yılında okulu bitirince Orduya, Hv.kuv.lerine girdim.1992 yılında emekli oldum.amatörce şiir ve beste çalışmalarım devam etmekte olup, yazdıklarımı henüz yeterli bulmadığım ...



