hayat gelmek niye gelipde gitmek niye
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
sivasın şarkışla ilçesinin tahtyurt köyünde dogdum.şu an 41 yaşındayım.2 yaşındayken ankaraya göç etmişiz ilkokulu,ortaokulu okudum maddi imkanlardan dolayı liseyi tammalayamadım.4-5 tane analık gördüm hayatın her türlü sillesini yedim.2.5 yaşındayken annemle babam boşanmış.15 yaşında annemi buldum sivasda.onun yanında askere gitdim,evlendim.bakdım sivasda olmuyor tekrar ankaraya döndüm.tabii bu arada babamla küs olduk annenin yanına gitdin beni bırakdın diye.neyse 1995 de ankara geldim.hasköyde ...



