20 damla yaşsın gözümde
Ben bugün 20 yim
Her gelmediğin yaşım için
Kanlı akıtıyorum yaşları
Yine sensiz, yine yersizim
Ben bugün 20yim
20 damla yaşsın gözümde
Her geçen sene daha büyük
Daha da derin bir sızısın içimde
Gece çöküp arza sinince
Sen düşersin buruk sineme
Düşünürüm seni
20 damla yaş akar gözümden
Gün doğar sonra
Gün batana kadar geceyi beklerim
Seni beklerim
20 damla yaş süzülür içime
İçin için arar içim
Gözlerimle gözlerim yolunu
20 gün, 20 ay, 20 yıl sürecek belki
Belliki yok bu yolun sonu
21 gün alışmak için yeterli derler
Sahi kaç 21 oldu
Çetelesini tuttuğum duvarlar doldu
Belkide yıllar yıllar oldu
Ben alışamadım sevgilim
Esmer Ay
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 00:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!