bazı şeyleri sadece istemek yetmiyor
gökyüzüne bakıp yıldızlara
ulaşmayı istemek…
okyanusa açılıp sevimli yunuslara
özenip onlar gibi olmayı istemek gibi…
bazen giden bir trenin içindeki
sevdiğinin gitmemesini istemek
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




ne desem bılemıyorum ki..bir tez sunulmuş, duygu yüklü masum ve tüm gücüyle sevmesini bilen yüreğin öğrendiklerinden bir mısra ..istekleri uğruna çalışmak geliyor.. okudukça..treni durdurmak giden sevgiliyi döndürmek hayaline dalıyor insan...duygularımıza sahip cıkmamız gerektiği geliyor bir anda aklıma ve gülüyorumm...üzülmek güzel...mutluluk sonrası sahneler ...ne mutlu bu mutlulugu bulmus kaybetsede dokunabilmiş sevenleree..
duygularınızı çok güzel aktarmışsınız dizelerde
yürek konuşmuş...
saygılar..
Şeref Yıldırım.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta