Bir canım var bu bedenden
Çıkmadan sen gitme nolur
Aşk kalbimi kül eyleyip
Yakmadan sen gitme nolur
Güller kurusa destimde
Zalimler olsa kastimde
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yazdıran yürek var olsun.
Demlersen sevda çayını
Ayır erolun payını
Felek gönlüm sarayını
Yıkmadan sen gitme nolur
Erol bey güzel ve manalı şiirinizden dolayı tebrikler ve tam puan.
Şahali
Güzel Dost, Sevgili EROL HOCAM, Yüreğinizdeki duygular, öylesine içten ve samimi ki, bu samimiyet ve içtenlik , şiirin her hecesine ve her satırına yansımış, insan yaşamının adeta çile izlerini taşıyor kaleminiz ve yüreğiniz, kaleminizden güzel bir şiir okudum, tam puanımla saygılar sunarım, saygılarımla ……… Âşık Korhani
Nefis bir şiir.
MUHTEŞEM ÇOK TŞKLER BİZE BÖYLE GÜZEL BİR ŞİİR OKUMA ŞANSI VERDİĞİNİZ İÇİN ...TEBRİKLER.
Bayram öncesi harika bir şiir okumanın keyfini çıkardım. tebrik ve teşekkürlerimle
KUTLUYORUM OZANIM OZAN YÜREĞİNİZİ ÇOK İÇTEN VE ÇOK DUYGULU BİR ŞİİR OLMUŞ YAZAN KALEMİN HİÇ SUSMASIN HAYIRLI BAYRAMLAR DİLEKLERİMLE
Üstadım Yüreğinize ve kaleminize, sağlık şiir gibi bir şiir tadında, güzel bir şiir okudum, Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun, tam puanımla saygılar sunarım…………….
--------------------
Bu şiir ile ilgili 38 tane yorum bulunmakta