Sorma, ne haldeyim kendini yorma.
Yapraklar hışırtısını verdikçe kulağıma
İğdenin kokusunu alırım koynuma.
Rüzgarın esintisi eşlik etse de yoluma
her seste
her nefeste
her kokuda
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




harika bir aşk şiiri....
'Züleyha hanıma yazdıkalrın bana gerçekmiş gibi geldi. Tıpkı; Cemal safi!nin dediği gibi 'Biz şiir yazarken aslında kendimizi anlatıyoruz. Hepsi gerçek valla' DEDİĞİ GİB. NE DERSİNİZ.?'
türkü tadında dizeler.....tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta