Bakarsam...
Pür-dikkat bakarım
Bu, ayrıntıyı değil,
Zoru görmek içindir.
Hayatımın her deminde
Ben imkânsızı,
Ben zoru sevdim.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Sevmek... Zor da olsa, kolay da olsa sevmek... Sevmek insan olduğunu farketmektir, bilirsin... Ve yine bilirsin ki: 'Sevmek kimi zaman rezilce korkuludur! ...'
Hele engellerle doluysa daha bir zordur... Ama yine de sevmek...Dediğin gibi işte:
'Bana yokluğunu,
Acının sıklığını,
Hayalkırıklığını'...
Sevmek zor olandır; yokuşları seçmektir bu. Yokuşlarda yorulmayı, aç-sussuz,kan-ter içinde kalmayı...Zor olan vuslatlardadır belki de sevgini zirvesi...
Yüreğindeki bu sevgi seli hiç sönmesin Sevgili Kardeşim.Senin için coşsun şiir ırmakları ve şiirle kal Can Dostum! ... Özellikle de sevgiye pür-dikkat bakmayı aman ha ihmâl etmeyesin! ...
Aşka tokluğunu,
Bana yokluğunu,
Acının sıklığını,
Hayalkırıklığını,
Hür gönlün ile
Bana yasaklığını,
Ben imkânsızı,
Ben zoru sevdim.
zoru sevmek..zordur.
tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta