Geceler üzerime devriliyor nicedir. Özümden sözüme kararıyorum. Kanatıyorum yaralarımı gölgelerde. 'Zaman yaralara en iyi merhemdir' derler sevgili. İnanma sakın! 'damlaya damlaya' göl olsaydı eğer gözyaşlarım ırmak olur akardı yoluna. akardı saniyeler, erirdi kilometreler..
Seni Sevmek zor sevgili, senin olmak zor. Sen demek sensiz kalmak oluyor bazen,bendeki sensizlikle yüzleşmek oluyor. Beni senimle bırak hiçlikle değil.
Özlemime diktiğim fidan çiçeğe durdu. Bahar oldu, yaz oldu. Dönüşüne ne oldu? Genç kızlar kadın oldu. Limon ekşiliğinde şimdi gülümsemeler. Sana büyüttüğüm gülümse, göğü deler. Gel sevgili.. Karanlığı yırtmaya yüzündeki gamzeler yeter.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




'Karanlığı yırtmaya yüzündeki gamzeler yeter.'
şiir mi nesir mi..ama son cümle,şiirilerin en güzeli.
kutlarım
çok beğendim tebrik ediyorum..Murat Bolat
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta