Açıldı cehennemin kapıları
Geri geldi zombiler
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel içten doğal ve bir o kadar da samimi olan duygularınızdan ötürü sizi kutlarım.Yine de ben saygımdan dolayı Dünya Kadınlar Günü'nüzü kutlamak istiyorum.Toplumun yarısı siz, yarısı
da sizden.Bence bunun anlamı çok büyük olsa gerek.Kadınlarımız okutmalıyız ki bizleri yetiştiren sizlere de değer vermesini bilelim.Haddim olmadan biröğretmen olmanın düşüncesiyle döküldü satırlara.
Kastım hiç kimseye değil sadece topluma.Saygı ve sevgilerimle..
Ama sen çocuk
Yinede üzülme, ağlama
Aç gözünü, kaldır başını
Uzat elini gökyüzüne......güzel samimi duygularin hos bir eseri ! ! ! :)yürekten tebirk ederim sayin bayan Kocarslan!
yakup icik almanya
'Beni 'Haftanın şairi' seçen, Anayurt Gazetesi ve Dünya Şairler Birliğine ayrıca Gündüz Yayınevin'e sonsuz teşekkürler ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. ' Sevgiler, saygılar.
Güzel şiir..
Başarılar dilerim.
Zaten var çevremizde...çoğaldılar desene...safları sıklaştıracağız...tebrikler...bahti
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta