Yaradan`a çok şükür,
Çelik gibi zindeyiz.
Bilevlendik Başbuğ`um,
Pür dikkat izindeyiz.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




En büyük kahramanlık ve yiğitlik insanın inandığı davaya sonuna kadar sahip çıkmasıdır, duyguların en güzeli , içinde şiddet yok hakaret yok ,kafa ve kalem var ama yanlış ama doğru fikir var düşünce var, ozanlar tarihe hep ışık tutar.
En büyük kahramanlık ve yiğitlik insanın inandığı davaya sonuna kadar sahip çıkmasıdır, duyguların en güzeli , içinde şiddet yok hakaret yok ,kafa ve kalem var ozanlar tarihe hep ışık tutar.
Ozan Arif ülkücü müymüş yeni duydum gerçi bıyıklardan anlaşılıyor :)
Başımız dik alnımız ak
Hak yoludur yolumuz hak
Bozkurtların elele bak
Başbuğum hep yolundayız
Abi selam ben bu şiirine ölmeyimmi
Selamlar olsun ozanım sana selamlar
Şiirine 10 üzerinden 10
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta